Toimitus ja palautus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näet tilaustietosi. Tarkastathan, että tilauksesi tiedot ovat oikein ja mikäli sinulla on kysyttävää, otathan meihin yhteyttä info@nappulasecondhand.fi.

Toimitustavat ja hinnasto

Toimitamme tilaukset postin pakettina. Postipaketin hinta on 5,90€.

Nappula toimittaa postipaketteja vain Suomen rajojen sisäpuolella.

Nappula pidättää oikeuden käyttää kirjepostitusta, mikäli paketin koko sen sallii.

Tuotteiden palautus

Mikäli haluat palauttaa tuotteet, olethan yhteydessä sähköpostitse info@nappulasecondhand.fi 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta, saat tällöin ohjeet palautukselle mm. palautusosoitteen.

Palautus edellyttää, että tuote on vastaanottohetkeä vastaavassa kunnossa, sitä ei ole käytetty tai pidetty päällä.

Emme hyväksy tuotteita, jotka lähetetään meille takaisin ilman palautuspyyntöä.

Ota meihin yhteyttä lähettämällä viesti osoitteeseen info@nappulasecondhand.fi, jos sinulla on kysyttävää palautuksista.

Huomaathan, että asiakas vastaa itse tuotteiden palautuskustannuksista.

 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimitusmaksun.

 

Vauriot ja ongelmat
Tarkista tilaus vastaanottohetkellä ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on virheellinen, vioittunut tai väärä, Näin voimme arvioida ongelman ja korjata sen.


Maksun palautukset
Saat meiltä ilmoituksen, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu. Kerromme myös, hyväksymmekö maksun palautuksen. Jos maksun palautus hyväksytään, saat rahasi takaisin alkuperäiselle maksutavalle 10 arkipäivän kuluessa. Huomaa, että pankilla tai luottokorttiyhtiöllä voi kestää jonkin aikaa käsitellä maksun palautus ja tallettaa se tilillesi.
Lähetä meille viesti osoitteeseen info@nappulasecondhand.fi, jos maksua ei ole palautettu 15 arkipäivän kuluessa sen hyväksymisestä.